Reportáže akcí

Filtrování obsahu

Nahled

Skoro po třech měsících se dnes konala oddílová výprava. Tak dlouhá pauza od výpravy k výpravě nenastala nikdy v celé historii oddílu!
Vypravili jsme se k bývalému lomu Linderačka nedaleko Kyjovic. Předpověď neslibovala moc dobré počasí, ale nebylo to tak špatné. Místy i hřálo sluníčko. Pravda odpoledne pár minut padaly malé kroupy, ale nám to nevadilo, protože jsme byli schování pod stříškou.
Cestu tramvají jsme společně s dalšími třemi oddíly zvládli a po provedení nezbytné dezinfenkce jsme vyrazili na cestu k lomu. Prohlédli jsme si okolí a zahráli spoustu her. Museli jsme sice vynechat naše oblíbené kontaktní hry, přesto jsme si to užili. Kluci hledali zprávu v okolí lomu, ověřili si svou paměť při Kimovce, běhali po číslech, stavěli věž z kamenů, zkoušeli si svou zručnost při nesení klacíku, hledali, fotili a určovali jarní květiny...
Déšť přišel až při zpáteční cestě, ale byl to jen takový malý deštík.

17.05.2020
Nahled

Dneska si všichni mohli projít trasu, která vedla přes les. Ukoly byly jak na logiku, tak na zábavu či lehkou fyzickou zdatnost. Cílem bylo  získat tajenku, ze které vyšel citát.

Našim cílem byl Kamenný ostrov a Jezírko zatopené jeskyně nedaleko Čermné ve Slezsku. Počasí nebylo nic moc, občas i skráplo, ale nám to nevadilo. Nejprve jsme zašli na Kamenný ostrov a prohlédli si vstup do Černého dolu. Také jsme si zahráli boj o kůl. Následně jsme se přesunuli k jezírku. Nasbírali jsme dřevo, nařezali jej a na ohništi si uvařili oběd. Pak jsme si zahráli pár her v lese. Zpáteční cestu jsme si vylepšili a šli jinak než ráno.

Opět jsme se po dvou letech celé středisko sešli u nás v klubovně, která se na celé páteční odpoledne proměnila v kasíno. Celé odpoledne se jen utrácelo, hrálo, pilo nebo jedlo..

Také se soutěžilo o nejhezčí kostým, největšího boháče, zjistilo se kdo byl největší pijan i feťák.

Myslím, že jsme si celé odpoledne užili a už se těšíme na další Monte Carlo.

O přípravu tohoto Monte Carla se staral roverský kmen atnaF :)

21.02.2020 - 23.02.2020
Nahled

Další výprava obou oddílů se uskutečnila na chatu Kusalíno nedaleko Vsetína. Z autobusu jsme vyrazili už za tmy. Místama jsme hledali správnou cestu, ale na chatu jsme nakonec došli a zvládla to i vlčata. Po ubytování jsme si trochu zazpívali a zahráli pár her.

V sobotu dopoledne se oddíly rozdělily a každý měl svůj program. Po obědě jsme si šli společně na hřeben zahrát boj o baret, na kuny a lišky a další hry.

V neděli dopoledne pršelo, tak jsme jej strávili v chatě. Kromě her jsme pořádně uklidili chatu. Využili jsme kachlová kamna a vyzkoušeli jaké to je, být za/na peci.

07.02.2020
logo
Nahled

Oba oddíly se vypravily na skautskou chatu nedaleko Písařova kousek od Zábřeha na Moravě. Byly pololetní prázdniny, tak výprava začal již ve čtvrtek odpoledne. Po cestě vlakem a autobusem nás čekal několika kilometrový pochod za tmy  k chatě.

Během celého víkendu jsme si zahráli spoustu her a protože jsme zde byli poprvé, prohlédli si také okolí chaty.

Náš oddíl vyrazil na vrchol hory Smrk. V polovině cesty si družiny uvařily na dřívkáčích čaj. Pak proběhla soutěž s námořní vlajkovou abecedou. Stoupaní všichni zvládli a vyšli na vrchol druhého nejvyššího vrcholu Moravskoslezských Beskyd (1276 m. n. m.). Sněhu bylo nemnoho, ale při cestě z vrcholu si kluci řádně zajezdili na lopatách. V Ostravici jsme si zašli na polévku.

10.01.2020
Nahled

Oddílová akce proběhla v klubovně. Bohužel účast byla slabá, ale i tak jsme si zahráli pár nových her.

03.01.2020 - 05.01.2020

3. - 5. 1. 2020 jsme s rovery vyrazili na zimní putování po Jeseníkách.

1. den - Ramzová -> Šerák -> Keprník -> Vřesová studánka (nocleh)
2. den - -> Červenohorské sedlo -> Švýcarna -> Ovčárna (odsud většina unavené výpravy domů) -> Vysoká hole -> Jelení studánka (nocleh)
3. den - -> Ztracené kameny -> Skřítek (busem domů)

Moc výhledu jsme si kvůli mrakům a větru neužili, ale o to víc jsme si užili správného zimního počasí.
Děkujeme všem zúčastněným za parádní zimní dobrodružství.

Nahled

Dneska jsme měli strediskové Betlémské světýlko ✨ ráno jsme se sešli, rozdali si PF2020 a my Pomněnky jsme šly zpívat do domova pro seniory koledy a popřát jim k Vánocům a novému roku. Vlčata a světlušky šli do krmelce dat zvířátkům a benjaminci šli do Hospicu sv. Lukáše. Po zpívání jsme si rozdali dárečky, naobědvali jsme se a zakoncili den velkým nástupem a vzali si ohýnek z Betléma do lucernic? po oficiálním ukončení betlemskeho světýlka jsme měli přednášku od Jirika (Lososáka) o Jamboree 2019 v Americe ?